Mani ceļojumi

Sūdzību izskatīšanas kārtība

Klientam ir tiesības vērsties SIA “Latvia Tours”, turpmāk Latvia Tours ar sūdzībām par sniegtajiem pakalpojumiem, vai to nepilnībām, un saņemt atbildi pēc būtības.

Sūdzību var iesniegt:
• Klientam (tā pārstāvim) personīgi ierodoties Latvia Tours (jebkurā filiālē), un iesniedzot sūdzību rakstiski brīvā formātā;
• ar pasta starpniecību – nosūtot sūdzību uz Latvia Tours juridisko adresi: Aspazijas 24 -10, Rīgā, LV-1050;
• izmantojot elektronisko pastu latviatours@latviatours.lv vai apkalpojošā konsultanta e pasta adresi.


Sūdzībā jānorāda:
• Klientu identificējoša informācija:
o Fiziskām personām - vārds, uzvārds, dzīves vietas adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese;
o Juridiskām personām - nosaukums un reģistrācijas numurs, adrese, pārstāvja amats, vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese;

• Sūdzības būtība, apstākļi un dokumenti, kas pamato Klienta sūdzību. Ja iespējams, pievienojot dokumentus, ar ko pamato sūdzību.

• Veidu, kādā Klients vēlas saņemt atbildi uz sūdzību:
o pa pastu - jānorāda pasta adrese;
o pa e-pastu - jānorāda e-pasta adrese;
o personīgi - jānorāda ‘’Latvia Tours’’ ceļojumu biroja adrese;
o Sūdzības iesniegšanas datums un vieta.

Atbildi uz sūdzību Latvia Tours sniedz rakstiski latviešu valodā iespējami īsā termiņā, tomēr ne ilgāk kā 30 dienu laikā.

Ja Klientu neapmierina Latvia Tours sniegtā atbilde, Klientam ir tiesības iesniegt sūdzību:
o Patērētāju tiesību aizsardzības centram, ja saskaņā ar Patēretāju aizsardzības likumu Klients ir uzskatāms par patērētāju. Mājas lapas adrese – www.ptac.gov.lv.
o Datu valsts inspekcijai. Mājas lapas adrese – www.dvi.gov.lv.

Neizdodas atrast savu ideālo ceļojumu? Viss kārtībā! Ja to šeit neredzat, tas nenozīmē, ka tāds neeksistē!

Pastāstiet mums par savām vēlmēm, zvanot +371 67085001 vai rakstot uz celojumi@latviatours.lv.

Latvia Tours pieredze Jums palīdzēs!