Mani ceļojumi

Neizdodas atrast savu ideālo ceļojumu? Viss kārtībā! Ja to šeit neredzat, tas nenozīmē, ka tāds neeksistē!

Pastāstiet mums par savām vēlmēm, zvanot +371 67085001 vai rakstot uz celojumi@latviatours.lv.

Latvia Tours pieredze Jums palīdzēs!

Programma

1. diena

04.00 tikšanās Rīgas Starptautiskajā lidostā (iepretim Air Baltic birojam)
06.05 – 07.25 lidojums Rīga – Frankfurte
09.25 – 10.40 lidojums Frankfurte – Tunisa
Transfērs uz viesnīcu Hamametas apkārtnē; pēcpusdienā atpūta pie Vidusjūras.

2. diena

Romiešu nopostītā Kartāga – leģenda vēsta, ka pilsētu dibinājusi valdniece Elisa, atpērkot no vietējiem tik daudz zemes, cik var noklāt ar vērša ādu. Viltīgā Elisa ādu sagriezusi smalkā lentē, un apvijusi ar to visu Birsas kalnu… Leģendārajā pilsētā skatīsim Antonija pirtis un citas vēsturiskas vietas.
Tunisas vecpilsēta (medina) ar šaurajām un ēnainajām ieliņām, kādas raksturīgas tikai viduslaiku arābu pilsētām. Bardo muzejs Tunisā – jau pati muzeja ēka ir apskates vērta – bijusī Bardo pils būvēta 18. gs. beigās un ir lielisks sava laikmeta arhitektūras atspoguļojums. Bet īstās bagātības atrodas muzeja iekšpusē – romiešu laika mozaīkas, pirmskristietības perioda mākslas darbi, arābu un musulmaņu kultūras liecības, paklāji, ieroči, rotaslietas.
Sidi Bou Said – maza, zilibalta pilsētiņa Tunisas līča krastā, osta ar neskaitāmām jahtām; tūristu paradīze, kur var iegādāties jaukas piemiņas lietas.

3. diena

Garš pārbrauciens uz Sahāras tuksnesi, pa ceļam apskatot El Jem un Matmatu.
El Jem – pasaulē trešais lielākais seno romiešu celtais amfiteātris.
Matmata – visvecākā alu pilsēta Tunisijā. Vairāk nekā pirms 1000 gadiem berberi, lai izvairītos no karstuma un naidniekiem, atrada patvērumu mākslīgi veidotās alāsmājās. Šādos mājokļos viņi dzīvo arī šodien.
Duza – vārti uz Sahāras tuksnesi, lielāko smilšu okeānu uz Zemes!
Karavāna pa Sahāras tuksnesi, kamieļu mugurās, saulrieta laikā!

4. diena

Lielākais Tunisijas sālsezers – Chott El Jerid. Gandrīz izžuvušajā sālsezerā var vērot mirāžu un krāsainas smilšu rozes.
Tozeur – otrā lielākā palmu birzs Tunisijā ar interesantu arhitektūru.
Pēcpusdienas izbrauciens ar džipiem uz tuksneša oāzēm Chebika un Tamerza.

5. diena

Sbeitla – romiešu senpilsēta, kur saglābājies labākais Foruma tempļu komplekss valstī.
Kairuana – Tunisijas svētā pilsēta, kas pēc tās nozīmes musulmaņu ticības apziņā ierindojas blakus Mekai un Jeruzālemei. Nozīmīgākās vietas: Sidi Okba lielā mošeja, kādreiz iespaidīgās ūdensapgādes sistēmas paraugs - Ahlabītu baseini, tepiķu darbnīcas.
Brauciens līdz Sūsas kūrortam, kas izvietojies pie Sūsas pilsētas – vienas no vecākājām pilsētām kontinentā, ko 11. gs. pirms mūsu ēras dibināja feniķieši.

6. diena

Brīvais laiks un atpūta pie Vidusjūras Sūsas kūrortā.
Par papildus samaksu ekskursijas: uz Monastiru (Ribatas cietoksnis, medina, Austrumu tirgus, muzeji, Lielā mošeja), Mahdia vai Sūsas vecpilsētām, Cap Bon zemesragu, folkloras šovs.

7. diena

Par papildus samaksu ekskursijas: izbrauciens ar kuģīti pa Vidusjūru, niršana un snorkelēšana.

8. diena

No rīta transfērs uz Tunisas lidostu.