Neizdodas atrast savu ideālo ceļojumu? Viss kārtībā! Ja to šeit neredzat, tas nenozīmē, ka tāds neeksistē!

Pastāstiet mums par savām vēlmēm, zvanot +371  67 085 001 vai rakstot uz celojumi@latviatours.lv.

Latvia Tours pieredze Jums palīdzēs!

Programma

1. diena

04.00 tikšanās Rīgas Starptautiskajā lidostā (iepretim Air Baltic birojam)
06.15 – 07.40 lidojums Rīga – Frankfurte
11.50 – 14.30 lidojums Frankfurte – Marrākeša
Populārākā tikšanās vieta ir Djema al-Fna laukums Marrākešas vecpilsētā, kas īpaši atdzīvojas vēlā pēcpusdienā, tuvojoties saulrietam, kad no saulē sakarsušā laukuma steidzas pazust saimniecisko nieku, augļu, dzīvnieku tirgotāji, berberu akrobāti un čūsku dresētāji, bet tā vietā kā uz burvja mājienu līdz ar tumsas iestāšanos sarodas desmitiem lauku virtuves, izplatot kairinošas un vēderam tīkamas dūmu, garšvielu un ēdienu smaržas.

2. diena

Marrākešas apskate – pilsēta starp tūkstoš palmām, tuksnešiem ar sniegbaltiem kalniem pie horizonta, iekrāsotiem sarkanīgos vai rozā toņos atkarībā no gadalaika un saules stāvokļa.
Ekskursija pa pilsētas ievērojamākajām vietām.
Jardin de Majorelle – 1929. gadā franču mākslinieks Mažorels radīja eksotisku dārzu, kas nespēj atstāt vienaldzīgu nevienu. Ne velti to dēve par Mazo paradīzi un Marrākešas oāzi.

3. diena

No rīta pārbrauciens uz Essaouiru (190 km).
Essaouira – visšarmantākā Marokas pilsētiņa. Izvietojusies okeāna krastā, tās baltā vecpilsēta ar šaurajiem ielu labirintiem, trokšņainiem tirgiem, slavenām amatnieku bodītēm, seniem mūriem, masīviem bastioniem un kolorīto ostiņu, kas nokaisīta ar krāsainām zvejnieku laiviņām, nespēj atstāt vienaldzīgu. Kaut kas maģisks šai vietai piemīt, jo ne velti to savulaik iecienīja hipiji un Džimijs Hendrikss, bet mūsdienās tās bohēmiskā aura pievelk māksliniekus.
Pārbrauciens uz Agadiru (175 km).

4. diena

2 brīvas dienas atpūtai Agadirā – slavenākajā Marokas kūrortā, kurā plašās, dzeltenīgās smilšu pludmales ielenc Atlantijas okeāna ūdeņi. Par papildu maksu var doties uz idilisko Paradīzes Ieleju (aktīva ekskursija ar pastaigu un peldēm dabā) - kristāldzidru baseinu un ūdenskritumu labirintu, kas iespiedies starp smilšakmens klinšu sienām VAI Legzira pludmali - gleznaināko Āfrikas kontinenta piekrasti, kur paveras divas masīvas klinšu arkas (trešā 2017. gadā sabrukusi)! (cenas ~40 EUR par ekskursiju).

5. diena

No rīta pārbrauciens uz Tafraoute pilsētiņu Marokas dienvidos (165 km).
Viens no Marokas lielajiem noslēpumiem - Sarkanā pilsēta Tafraoute, kas izvietojusies vienā no skaistākajiem reģioniem visā Ziemeļāfrikā – skaistu rozā un sarkanīgas nokrāsas klinšu un vareno Anti-Atlasu kalnu ielokā. Saulrieti šeit ir maģiski! Februāra mēnesī Tafraoute apkārtne ir īpaši skaista, kad ielejas iekrāsojas baltos mandeļkoku ziedos – Marokas Sakura.
Tafraoute apkārtne – zaļā Ameln ieleja, Jebel Lekst kalna skati un pastaiga dabā pie neparastājām Krāsotām klintīm, kur beļģu mākslinieks izpaudies radot Marokas krāsu paleti.
Par papildu maksu var apmeklēt Ait-Mansour aizu un oāzi, kas paslēpusies starp klintīm kā mazs Ēdenes stūrītis (~25 EUR).

6. diena

Ļoti garš pārbrauciens uz Ourzazati (440 km) – pa ceļam šķērsosim Mazos Atlasa kalnus.
Ait Benhaddou – Holivudas režisoru iecienītais viduslaiku ciematiņš, šķiet, ne par matu nav mainījies kopš laikiem, kad karavānas šeit piestāja, lai tirgotos un atvilktu elpu pēc garā ceļa.
Ourzazate – bijušais franču armijas garnizons ar berberu valdnieka Al-Glauoi nocietinājumu. Taourirt Kasbah. Ourzazates apkārtnē uzņemtas daudzas slavenas filmas ar tuksneša skatiem.

7. diena

Brauciens gar Atlasa kalniem uz Merzougu – pēdējo apmetni Sahāras tuksneša malā.
Dades kanjons un ieleja – starp Sahāras tuksnesi un Atlasa kalniem tek Dades upe, kas nes veldzi no Atlasa kalnu sniegotajām virsotnēm tuksneša virzienā. Gar upi stiepjas neskaitāmas zaļas oāzes, valriekstu un mandeļkoku audzes, augļu dārzi, nocietinātās ģimeņu pilis, veidojot dažādu krāsu virknējumu. Dabas spēku erozijas zīmējumi atspoguļojas ielejas skaistajās ainavās.
Todras kanjons – iespaidīgs dabas fenomens. Vietām līdz 300 metru augstas sienas un dažus metrus plats – saule te iespīd tikai dažas stundas dienā.
Saulrieta vērošana un nakts Sahāras tuksneša malā tradicionālā viesnīcā.

8. diena

Agrā rīta stundā pārgājiens kamieļu karavānā pa majestātiskajām Sahāras tuksneša smilšu kāpām, kur visaugstākā no visām, Erg Chebbi, sasniedz 160 metru augstumu! Saullēkta vērošana maģiskajā smilšu tuksneša ainavā.
Ļoti garš brauciens gar Atlasa kalniem uz Cascades d’Ouzoud ūdenskritumu (550 km).
Pa ceļam atpūtas pauze Mideltā.

9. diena

Cascades d’Ouzoud ūdenskritums – viens no Marokas grandiozākajiem skatiem, kad 110 m augstais ūdens aizkars graciozi gāžas skaistajā Wadi el-Abid kanjonā, kuru par mājvietu raduši makaku pērtiķīši. Dosimies pastaigā, apskatot kaskādi un aizu no dažādiem rakursiem.
Pārbrauciens uz Kasablanku (250 km).
Modernās Marokas metropole Kasablanka (īsa apskate) – starptautiski kongresi, darījumu tikšanās, kvalitatīvas viesnīcas, restorāni, modernas preces, lielisks serviss, jaunākās tehnoloģijas. Tas viss Kasablanku padarījis par visattīstītāko lielpilsētu Ziemeļāfrikā. Iespēja apmeklēt Hasana II mošeju (~12 EUR). Brīvs laiks pēdējiem suvenīriem un vakariņām.
Ap plkst. 21.45 transfērs uz Kasablankas lidostu.