Neizdodas atrast savu ideālo ceļojumu? Viss kārtībā! Ja to šeit neredzat, tas nenozīmē, ka tāds neeksistē!

Pastāstiet mums par savām vēlmēm, zvanot +371  67 085 001 vai rakstot uz celojumi@latviatours.lv.

Latvia Tours pieredze Jums palīdzēs!

Programma

1. diena

04.30 pulcēšanās Rīgas lidostā (iepretim Air Baltic birojam)
06.35 – 08.00 lidojums Rīga – Franfkurte
12.45 – 01.50 lidojums Franfkurte – Bengaluru

2. diena

01.50 ielidošana Bengaluru
Rīta lidojums uz Čenaju (Madrasu).
Čenajas pilsētas apskate un pēc tās brīvais laiks – Tamil Nadu štata galvaspilsēta un vārti uz Dienvidindijas bagāto un daudzveidīgo kultūru. Britu laikos, kad pilsēta bija vecākā britu apmetne Indijā, pilsētu dēvēja par Madrasu. No britu valdīšanas laikiem neskarts saglabājies 1640. gadā celtais Sv. Džordža forts, no kura briti aizsāka impērijas veidošanu un ekspansiju Indijā. Marinas pludmale – otrā garākā pludmale pasaulē ar elegantu promenādi un neogotisko Sv.Tomasa baznīcu.

3. diena

Kančepurama tempļu apskate – viena no septiņām svētākajām hinduisma pilsētām Indijā ar ievērojamiem un seniem sakrālās arhitektūras stilu paraugiem. UNESCO kultūras mantojuma sarakstā iekļautā Mahabalipurama ir sena ostas pilsēta Bengālijas līča piekrastē, ko 7. gs. dibināja Palavas karalis Lielais Cīkstonis. Te apmeklēsim iespaidīgo Piekrastes templi jūras krastā, neparastos alu tempļus, Piecas Rathas (karietes) templi un slaveno Bhagiratha Penance jeb Gangas Nolaišanās reljefu klintīs.

4. diena

Pārbrauciens uz Pondičeriju.
Pondičerijas apskate – kopš pilsētas dibināšanas 17.gs., tās simbols ir rozā fēnikss. Mūsdienās pilsēta ir slavena ar īsti francisku gaisotni – elegantu arhitektūru, skaistu promenādi un izsmalcinātu franču virtuvi.

5. diena

Pārbrauciens uz Tandžoru, pa ceļam apmeklējot iespaidīgo Nataradžas templi ar Zelta Jumtu
Čidambaramas pilsētiņā – vietā, kur dievs Šiva izpildīja savu kosmisko deju. Tandžore – trīs varenu karalisko dinastiju galvaspilsēta – Čolas, Najakas un Marathas. Tā ir slavena arī ar vietējiem mākslas un amatniecības sasniegumiem – keramika, zīds, rotaslietas, vara, bronzas un sudraba izstrādājumi. Te apmeklēsim Najakas un Marathas dinastiju Karalisko pili un iespaidīgo Brihadishvara templi – augstāko Čolas dinastijas (9-13.gs) sasniegumu arhitektūrā!

6. diena

Pārbrauciens uz Triči (Tiručirapalli) - Klinšu forta, kas paceļas uz 83 m augstas klints, apskate. 60 ha lielais Ranganatha templis – viens no lielākajiem dievam Višnu veltītajiem tempļiem Indijā. Jamkeswaram templis, kurš ievērojams kā dieva Šivas ūdenī gremdēšanās rituālu vieta.

7. diena

Pārbrauciens uz Maduraju.
Madurajas apskate. Par Austrumu Atēnām dēvētā Maduraja ir viena no ievērojamākajām Dienvidindijas pilsētām ar vairāk nekā 2000 gadu senu un bagātīgu kultūrvēsturi, senām tradīcijām un rituāliem. Slavenais Meenakshi templis Madurajā, kur īpaši iespaidīga ir Tūkstošs Pillāru zāle un 12 gopuras – krāsainiem reljefiem dekorētie vārti-torņi. Vakarā – Aarti reliģiskā ceremonija templī.

8. diena

Madurajas tirgus apmeklējums un Nayak Tirumalai pils apskate, kuras arhitektūrā var vērot islamisko mauru un indosaracēņu ietekmi.
Pārbrauciens uz Perijaras nacionālo parku. Kalaripayattu cīņas mākslas priekšnesums.

9. diena

Viegls pārgājiens Perijaras nacionālajā parkā. Ainavu ziņā daudzveidīgais Perijaras nacionālais parks ir vieta, kuru par mājām dēvē Indijas ziloņi, Malabaras milzu vāveres, Indijas staltbrieži, pasaulē lielākie savvaļas vērši gauri, vairāk nekā 260 dažādu putnu veidu un, arī tīģeri. Dzīvniekus gan ļoti reti izdodas ieraudzīt, toties iepazīsimies ar augu un putnu valsti.
Pārbrauciens uz Kočinu, pa ceļam apmeklējot garšvielu plantāciju.

10. diena

Viena no neparastākajām Dienvidindijas pilsētām Kočina, pazīstama kā Arābijas jūras karaliene – eklektisks Keralas kultūras apvienojums, kur ir iespēja apskatīt un izbaudīt skaistu apkārtni ar daudzām mazām saliņām un garenām pussalām, un nozīmīgu kultūrvēsturisko mantojumu ar senām baznīcām, 500 gadu vecām, portugāļu māju ieskautām ieliņām, ķīniešu zvejas tīkliem, 16.gs. jūdu sinagogām, viduslaikos būvētu portugāļu cietoksni, kuru vēlākos laikos renovējuši holandieši un briti...Kočina ir kultūru un reliģiju mozaīka.
Vakarā – Kathakali deju priekšnesums.

11. diena

Izbrauciens ar laivu pa Keralas kanāliem. Viena no Keralas lielākajām vērtībām ir tās unikālā iekšzemes ūdeņu sistēma – sālsūdens un saldūdens ceļu sistēma, kas vēsturiski tika radīta rīsu un garšvielu transportēšanai no viena ciemata uz otru un joprojām tiek izmantota kā alternatīvais ūdensceļš. Brauciens ar laivu pa Keralas Venēciju – palmu ieskautu lagūnu, salu, kanālu un upju labirintu, ko dēvē par Backwaters, vērojot vietējo sadzīvi.
Pusdienas, vakariņas un nakts peldošajā mājā.

12. diena

Kruīza beigas un pārbrauciens uz Kovalam kūrortu.
Trivandruma – Keralas galvaspilsēta ar ekstravaganto Napier muzeju-pili un Anantha Padmanabhaswamy templi. Iekārtošanās viesnīcā Kovalam kūrortā (uz D no Kovalam pilsētas).

13. diena

Atpūta Kovalam kūrortā pie Indijas okeāna.
Par papildus samaksu iespējams doties ekskursijā uz galējo Indijas Dienvidu ragu – Cape Comorin.

14. diena

Lidojums Trivandrum – Bombeja.
Īsa ekskursija pa Bombeju – reiz kā kāzu dāvana no portugāļu varas nonākusi britu īpašumā, Bombeja pēdējo piecsimt gadu laikā no maza zvejnieku ciemata ir izaugusi par 16 miljonu metropoli. Kopš 1996.gada tās oficiālais nosaukums ir Mumbaja.
Atpūta viesnīcā; vakarā ~23:30 transfērs uz lidostu.