Neizdodas atrast savu ideālo ceļojumu? Viss kārtībā! Ja to šeit neredzat, tas nenozīmē, ka tāds neeksistē!

Pastāstiet mums par savām vēlmēm, zvanot +371  67 085 001 vai rakstot uz celojumi@latviatours.lv.

Latvia Tours pieredze Jums palīdzēs!

Programma

1. diena
7.00 pulcēšanās Rīgas lidostā (iepretim airBaltic birojam)
9.00-13.25 lidojums Rīga – Arecife (Lansarote, Kanāriju salas)
Transfērs uz viesnīcu GRAND TEGUISE PLAYA**** pie Kosta Teguise pludmales, viesnīcai ir āra baseins, bufetes veida restorāns, bāri, katrai istabai balkons, gaisa kondicionētājs, satelīttelevīzija.
Laiks vakariņām vai atpūtai – vakariņas iespējams ieturēt viesnīcas restorānā (plašas izvēles bufetes veida vakariņas, iepriekš piesakot, vakariņām īpaša cena 38 EUR par 4 vakariem, vakariņu laikā restorānu nav atļauts apmeklēt šortos, kreklos ar īsām piedurknēm un T-kreklos).

2. diena
Lansarote jeb Uguns sala ir vulkāniskas izcelsmes sala, kurā daudzviet vērojama Mēness virsmai līdzīga aina. Gleznotājs un arhitekts Cēzars Manrike (Cesar Manrique) spējis savu dzimto salu padarīt par fascinējoši harmonisku mākslas un dabas elementu apvienojumu.
Mirador del Rio – kādreizējais novērošanas postenis tapis par vienu no Manrikes meistardarbiem un sniedz skatu uz okeāna plašumiem un tuvējām Ziemeļdaļas salām, kas veido El Chinijo arhipelāgu.
Cueva de los Verdes – alas, kas no šauras pazemes ejas izplešas milzīgās pazemes zālēs.
Kaktusu dārza apskate – kaktusu cienītājiem vismaz 1400 kaktusu, visiem pārējiem – formu un krāsu daudzveidība, arī te savu artavu devis Sesars Manrike.
Jameos del Aqua – Koronas vulkāna izvirduma rezultātā veidojušās alas, kur Manrike izveidojis fascinējošu pazemes kompleksu ar sastingušas lavas sienām, palmu ieskautu baseinu un sālsūdens ezeru, kas zemāks par jūras ūdeni, tajā mājo tikai Lansarotē sastopamie baltie krabji.
Fundacion Cesar Manrique – mākslinieka Manrikes dzīvesvieta, vispasaules arhitektu meka, ekstravaganti veidotas telpas pazemē.

3. diena
No Golfo skatu laukuma paveras neticams skats uz smaragdzaļu lagūnu, kura uz tumšās akmens sienas fona izskatās kā filmu dekorācija (skatu laukums var tikt slēgts spēcīga vēja dēļ). Te iespējams iegādāties vienu no vietējiem suvenīriem – gabaliņu olivīna (lavas produkts).
Los Hervideros – neliela apstāšanās okeāna krastā, kur vērojams okeāna viļņu spēks, kas gadsimtu gaitā veidojis arkas, iedobes un alas lavā, kas melna un draudīga izgūlusi okeāna krastos.
Timanfaja NP (Parque Nacional de Timanfaya) iespaidīgās ainavas veido Uguns kalni. Ainava radusies vairāk nekā 100 vulkānu izvirduma rezultātā no 1730. līdz 1736.gadam, un minimālas erozijas rezultātā tā saglabājusies līdz mūsdienām gandrīz bez izmaiņām. Uzturoties vulkānu pasaulē, būsim liecinieki t.s. termiskajiem eksperimentiem īpaši tam atvēlētās vietās.
Gerijas vīna lauki – brauciens cauri savdabīgam apvidum, kur tieši melnajos vulkānu izdedžos ierīkotas vīnogulāju plantācijas! Laiks pusdienām.
Vieglas grūtības pastaiga pie El Cuervo vulkāna (~2km, ~1 stundu).

4. diena
Diena atpūtai un brīvais laiks viesnīcas teritorijā pie baseiniem, SPA centrā vai pludmalē.
Papildus iespējas (pēz izvēles un par papildus maksu) - izbrauciens ar katamarānu Los Ajaches dabas lieguma teritorijā pie slavenās Papagayo pludmales, atpūta, peldes, snorkelēšana, pusdienas, dzērienu bārs (no ~65 EUR).

5. diena
P
rāmis uz Fuerteventuras salu.
Fuerteventura – tuksneša un oāzes apvienojums, otra lielākā no Kanāriju salām. 1990.gadā UNESCO tai piešķīris biosfēras rezervāta statusu. Smilšaino pludmaļu un piekrastes līcīšu dēļ to iecienījuši sērfotāji, patīkamā klimata dēļ salu dēvē par brīvdienu paradīzi.
Ekskursija pa salas pazīstamākajām vietām: pastaiga pa Corraleho pilsētiņu un iespēja nogaršot barakito (kanāriešu stilā pagatavota kafija), Coraleho smilšu kāpas, kas slejas māju augstumā.
Senā galvaspilsēta Betancuria – palmu ieskauta oāze tuksneša smilšu kāpu vidū, simpātiska vēsturiska pilsētiņa, kas saglabājusies kā brīvdabas muzejs.
Transfērs uz viesnīcu BARCELO CASTILLO BEACH RESORT**** Viesnīca atrodas pie Caleta de Fuste pludmales, viesnīcai ir 3 baseini, talasoterapijas centrs, vairāki restorāni, bāri, notiek vakara programmas. Katram bungalo namiņam ir balkons vai terase, virtuvīte ar plīti un ledusskapi, satelīttelevīzija. Viesnīcas tuvumā ir jahtu osta, pieejamas dažādas ūdens un sporta aktivitātes.

6. diena
Brīva diena atpūtai viesnīcas teritorijā pie baseiniem, SPA centrā vai Caleta de Fuste pludmalē.
Papildus (pēz izvēles un par papildus maksu) - iespēja apmeklēt reģiona lielāko safari un zoo OASIS PARK (www.fuerteventuraoasispark.com). Pilnas dienas ekskursija, cenas no 33 EUR (transports, ieejas maksa, 4 šovi).

7. diena
Papildus (pēz izvēles un par papildus maksu) - 1/2 dienas ekskursija Fuerteventuras garšas un tradīcijas – iepazīsim salai raksturīgos produktus un to ražošanu – nesen atjaunotais siera muzejs, salas vizītkarte Antigua vējdzirnavas un vienīgā sāls ieguves vieta salā Las salinas del Carmen un Aloe Vera ražotne, kur iespēja apskatīt nelielu alveju plantāciju un uzzināt, kā no šiem augiem tiek izgatavoti Kanāriju salās tik slavenie alvejas produkti.

8. diena
Prāmis uz Lansaroti un brauciens uz lidostu.