Neizdodas atrast savu ideālo ceļojumu? Viss kārtībā! Ja to šeit neredzat, tas nenozīmē, ka tāds neeksistē!

Pastāstiet mums par savām vēlmēm, zvanot +371  67 085 001 vai rakstot uz celojumi@latviatours.lv.

Latvia Tours pieredze Jums palīdzēs!

Programma

1. diena

7.00 pulcēšanās Rīgas lidostā (iepretim airBaltic birojam).
9.00-13.25 lidojums Rīga – Arecife (Lansarote, Kanāriju salas), tiešais lidojums.
Transfērs uz viesnīcu LANCELOT***. Viesnīca atrodas Arecifes centrā pie Reducto pludmales. Iespēja baudīt galvaspilsētas atmosfēru un reizē atpūsties balto smilšu pludmalē pie okeāna. Viesnīcai ir baseins, sauļošanās terase, restorāns, bārs, fitnesa centrs, bezmaksas Wi-Fi. Katrai istabai ir gaisa kondicionētājs, satelīttelevīzija. Vairāk informācija: www.hotellancelot.com.
Laiks vakariņām vai atpūtai – vakariņas iespējams ieturēt viesnīcas restorānā vai galvaspilsētas krodziņos.

2. diena

Lansarote jeb Uguns sala ir vulkāniskas izcelsmes sala, kurā daudzviet vērojama Mēness virsmai līdzīga aina. Gleznotājs un arhitekts Cēzars Manrike (Cesar Manrique) spējis savu dzimto salu padarīt par fascinējoši harmonisku mākslas un dabas elementu apvienojumu.
No Golfo skatu laukuma paveras neticams skats uz smaragdzaļu lagūnu, kura uz tumšās akmens sienas fona izskatās kā filmu dekorācija (skatu laukums var tikt slēgts spēcīga vēja dēļ).
Los Hervideros – neliela apstāšanās okeāna krastā, kur vērojams okeāna viļņu spēks, kas gadsimtu gaitā veidojis arkas, iedobes un alas lavā, kas melna un draudīga izgūlusi okeāna krastos.
Timanfaja NP (Parque Nacional de Timanfaya) iespaidīgās ainavas veido Uguns kalni. Ainava radusies vairāk nekā 100 vulkānu izvirduma rezultātā no 1730. līdz 1736.gadam, un minimālas erozijas rezultātā tā saglabājusies līdz mūsdienām gandrīz bez izmaiņām. Uzturoties vulkānu pasaulē, būsim liecinieki t.s. termiskajiem eksperimentiem īpaši tam atvēlētās vietās.
Gerijas vīna lauki – brauciens cauri savdabīgam apvidum, kur tieši melnajos vulkānu izdedžos ierīkotas vīnogulāju plantācijas! Laiks pusdienām.
Vieglas grūtības pastaiga pie El Cuervo vulkāna (~2km, ~1 stundu).

3. diena

Prāmis uz Fuerteventuras salu.
Fuerteventura – tuksneša un oāzes apvienojums, otra lielākā no Kanāriju salām. 1990.gadā UNESCO tai piešķīris biosfēras rezervāta statusu. Salai raksturīgas smilšu kāpas mājas augstumā un kilometriem garas, neskartas zeltainas pludmales.
Šo dienu pavadīsim mierīgi un relaksēti, baudot zeltaino smilšu ainavas un iepazīsim vietājās garšas un tradīcijas: Antigua vējdzirnavas un atjaunotā siera muzeja apmeklējums; Betancuria – palmu ieskauta oāze tuksneša smilšu kāpu vidū, simpātiska vēsturiska pilsētiņa, kas saglabājusies kā brīvdabas muzejs. Coraleho smilšu kāpas slejas māju augstumā, aiz tām sākas kilometriem gara pludmaļu josla. Prāmis uz Lansarotes salu.

4. diena

Diena atpūtai un brīvais laiks viesnīcā pie baseina, pludmalē vai vecpilsētā.
Papildus (pēz izvēles un par papildus maksu) - dienas ekskursija uz Graciozas salu, ~60 EUR - transfērs uz ostu, prāmis uz Graciozas salu, gids, Graciozas galvaspilsētas Caleta del Sebo apskate, salas apskate ar džipiem, iespēja uzkāpt augstākajā virsotnē vai laiks peldēm un atpūtai.

5. diena

Cueva de los Verdes – alas, kas no šauras pazemes ejas izplešas milzīgās pazemes zālēs.
Kaktusu dārza apskate – kaktusu cienītājiem vismaz 1400 kaktusu, visiem pārējiem – formu un krāsu daudzveidība, arī te savu artavu devis Cēzars Manrike.
Jameos del Aqua – Koronas vulkāna izvirduma rezultātā veidojušās alas, kur Manrike izveidojis fascinējošu pazemes kompleksu ar sastingušas lavas sienām, palmu ieskautu baseinu un sālsūdens ezeru, kas zemāks par jūras ūdeni, tajā mājo tikai Lansarotē sastopamie baltie krabji.
Mirador del Rio – kādreizējais novērošanas postenis tapis par vienu no Manrikes meistardarbiem un sniedz skatu uz okeāna plašumiem un tuvējām Ziemeļdaļas salām.
Fundacion Cesar Manrique – mākslinieka Manrikes dzīvesvieta, vispasaules arhitektu meka, ekstravaganti veidotas telpas pazemē, kur atradās privātkolekcija ar paša Manrikes, kā arī Pikaso un Miro daiļrades paraugi.

6. diena

Diena atpūtai un brīvais laiks Lansarotē pie Atlantijas okeāna, viesnīcā pie baseina, pludmalē vai vecpilsētā.
Papildus (pēz izvēles un par papildus maksu) - izbrauciens ar katamarānu Los Ajaches dabas lieguma teritorijā pie slavenās Papagayo pludmales, atpūta, peldes, snorkelēšana, pusdienas, dzērienu bārs (no ~65 EUR).

7. diena

Diena atpūtai un brīvais laiks viesnīcā pie baseina, pludmalē vai vecpilsētā - pārgājiens Chinijo arhipelāga dabas parkā (10,5 km), kāpiens un pastaiga vulkāna krātera apkārtne, fantastiski skati uz Lansarotes ziemeļu daļas ainavām (~40 EUR, transports, gids). Wild West Ranch vakara programma un vakariņas. Mežonīgo rietumu tematiska izklaides programma un bagātīgas bufetes veida vakariņas (~45 EUR, transports, ieejas maksa, izklaides programma, bufetes veida vakariņas).