Mani ceļojumi

Neizdodas atrast savu ideālo ceļojumu? Viss kārtībā! Ja to šeit neredzat, tas nenozīmē, ka tāds neeksistē!

Pastāstiet mums par savām vēlmēm, zvanot +371  67 085 001 vai rakstot uz celojumi@latviatours.lv.

Latvia Tours pieredze Jums palīdzēs!

Programma

1. diena

11.45 pulcēšanās Rīgas lidostā (iepretim airBaltic birojam).
14.00 – 15.10 lidojums Rīga – Frankfurte
22.15 lidojums Frankfurte – Riodežaneiro

2. diena

05.05 ielidošana Riodežaneiro
Lidojums Riodežaneiro – Iguasu.
Transfērs uz viesnīcu, iekārtošanās viesnīcā un pēcpusdienā atpūta pēc garā lidojuma.
Par papildus samaksu vakarā iespēja apmeklēt Brazīliešu kultūras šovu (~50 USD).

3. diena

Igvasu ūdenskritumi no Argentīnas puses. Pastaiga pa nacionālā parka takām ļauj baudīt lieliskus skatus un sagādā neaizmirstamas atmiņas. Igvasu panorāmu 2,7km paltumā veido aptuveni 275 lielāki un mazāki ūdenskritumi, pēc to apskates ASV pirmā lēdija E.Rūzvelta tik noteikusi: „ Ak, nabaga Niagāra”.

4. diena

Putnu parks – tuvumā vērosim retus un košus subtropu putnus, te redzamas arī anakondas, aligatori, tauriņi un citi šīs klimata joslas iemītnieki.
Igvasu ūdenskrituma apskate no Brazīlijas puses. Uz Brazīlijas, Argentīnas un Paragvajas robežas atrodas 4000 m platais Igvasu ūdenskritums, kurā ūdens pa vertikālām bazalta kāplēm krīt 80 m dziļajā Sātanā rīklē. Tā varenība divarpus reizes pārsniedz slaveno Niagaras ūdenskritumu. Skatu terases sniedz elpu aizraujošus skatus, tiltiņi un takas aizved līdz pašam ūdenksritumam. Par papildus samaksu iespēja izlidot ar helikopteri pār Iguasu ūdenskritumiem (10 min; ~140 USD).

5. diena

Transfērs uz lidostu.
Lidojums Iguasu – Riodežaneiro.
Pārbrauciens uz Costa Verde un Parati koloniālo pilsētiņu (4-5 h). Paraty – viena no vissimpātiskākajām Brazīlijas koloniālajām pilsētiņām, kas paisuma laikā, aplūstot ielām, pārtop par tādu kā Brazīlijas Venēciju.

6. diena

Atpūtas kruīzs ar vietējo kuģīti Costa Verde apkārtnes ūdeņos, piestājot tropiskās salās un pludmalēs – peldes un atpūta. Gleznainā Costa Verde jeb Zaļais krasts – salu un pludmaļu simfonija, kas paslēpusies starp veģetācijas klātiem kalniem un klintīm.
Pastaiga pa simpātisko Paraty vecpilsētu – Brazīlijas koloniālās arhitektūras pērli.
Noslēgsim pastaigu pie ostas, kur paveras labākais skats ar pilsētu, zaļajiem kalniem fonā.

7. diena

Brīva dienas pirmā puse Paraty pilsētiņā.
Par papildus samaksu: izbrauciens uz Trindadu – vienu no idilliskākajām Brazīlijas pludmalēm. Patiesībā tā nav viena pludmale, bet gan vesela smilšu pleķīšu ķēde, kas iespiedusies starp Atlantijas okeānu un džungļiem klātiem kalniem. Idillisks Costa Verdes stūrītis, kur doties vieglā pastaigā gar gleznaino piekrasti, peldēties dabīgā peldbaseinā un apmeklēt simpātiskākās Trindadas pludmales (5-6h ekskursija ~45 USD).
Pēcpusdienā pārbrauciens uz Riodežaneiro (4-5 h). Riodežaneiro – žilbinoša metropole, kur karnevāls ir tikai grandiozā uguņojošā un bezprātīgā dzīvesprieka kulminācija. Deja, pludmale, saule un nakts dzīve ir Riodežaneiro gandrīz sešu miljonu iedzīvotāju dzīves eliksīrs.

8. diena

Koloniālās Rio apskate – pastaiga pa Rio vecpilsētas šaurajām, bruģētajām ieliņām, apskatot Praca XV laukumu, Candelaria baznīcu un seno katedrāli. 20.gs.sākumā Rio bija pasaules nozīmes metropole, kas arhitektūras un stila ziņā sacentās ar Eiropas pilsētām.
Sambadrome – slavenā Rio karnvāla mājvieta (no ārpuses).
Korkovado kalns un Kristus Pestītāja skulptūra – viens no Riodežaneiro pilsētas simboliem. Šī 40 m augstā figūra stāv izpletusi rokas uz vairāk nekā 700 m augstās klints.
Brauciens ar funikulieri uz Cukura Platmali – kalns, no kura paveras fantastisks skats uz Rio un Guanabaras līci.

9. diena

3 brīvas dienas atpūtai Riodežaneiro - leģendārajā Kopakabanas pludmalē un skaistajā Ipanemas pludmalē (abas pludmales sasniedzamas ar kājām no viesnīcas)
Par papildus samaksu iespēja doties ekskursijās – sambas vakara programma; brauciens ar džipiem cauri Tijuca tropu mežam (~65 USD), kas ir lielākais urbānais mežs pasaulē; izbrauciens ar kuģīti pa Riodežaneiro līci (~60 USD); viens no Brazīlijas krāšņākajiem dabas parkiem – Serra dos Orgaos nacionālais parks (~65 USD), kas sargā unikālas formas klintis, tropu lietusmežus un gleznainus kalnu ceļus.

10. diena

Brīvs rīts Riodežaneiro – atpūtai leģendārajās Rio pludmalēs Kopakabana vai Ipanema.
Izrakstīšanās no viesnīcas un pēcpusdienā brīvais laiks Riodežaneiro pēdējiem suvenīriem vai individuālai pilsētas iepazīšanai.
Transfērs uz Riodežaneiro lidostu.